سرمایه گذاری کاملا عاقلانه | کوین اکستندر | COINEXTENDER
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 5885
نویسنده : MR MINER


اموزش کامل سرمایه گذاری در سایت کوین اکستندر

  • عضویت در قسمت دوج : 

کوین اسکتندر

  • عضویت در قسمت بیت کوین : 
    بهترین سایت سرمایه گذاری دوج کوین

درباره پروژه دوج و بیت کوین  : کوین استندر در ۳ ژانوبه ۲۰۱۹ آغاز به کار کرد. مجموعه ی کوین اکستندر با استفاده از بروزترین تجهیزات ماینینگ به استخراج رمز ارزها اشتغال دارد. آنها همواره پرسود ترین کوین را استخراج میکنند. آنها اکنون قصد دارند تا با جذب سرمایه از سرمایه گذاران به گسترش فارم خود پرداخته و سود حاصله را با سرمایه گذاران تقسیم کنند. آنها برای دریافت سرمایه ارزهای دوج کوین، بیت کوین و لایت کوین را می پذیرند ولی برای پرداخت سودها دوج کوین را انتخاب کرده اند چرا که دوج کوین از نوسانات کمتری در نرخ برابری با دلار برخوردار بوده و همچنین کمترین کارمزد شبکه بلاک چین را داراست.

پلن های سرمایه گذاری: این پروژه دارای ۱ بسته رایگان و ۹ بسته سرمایه گذاری می باشد و مدت کلیه ی قراردادهای سرمایه گذاری ۹۰ روز می باشد .

 

ارزهای مورد قبول: همانطور که قبلا هم اشاره شد این پروژه برای دریافت سرمایه ارزهای دوج کوین، بیت کوین و لایت کوین را می پذیرد ولی برای پرداخت سودها دوج کوین را انتخاب کرده است چرا که دوج کوین از نوسانات کمتری در نرخ برابری با دلار برخوردار بوده و همچنین کمترین کارمزد شبکه بلاک چین را داراست.

پروسه برداشت: برداشت در این پروژه بصورت آنی بوده و بلافاصله پس از ثبت درخواست برداشت، مبلغ درخواست شده به کیف پول شما واریز خواهد شد.

سایر ویژگی ها: ساپورت پاسخگو، منظم و سریع. داشتن صفحات اجتماعی بروز در فیسبوک و تلگرام و همچنین پلن منطقی و منعطف نوید یک پروژه ی قوی و با تداوم بالا را می دهد.

در صورتیکه مایل هستید در این پروژه ثبت نام و سرمایه گذاری نمایید، بروی بنر زیر کلیک کنید تا به وب سایت این پروژه راهنمایی شوید.

کوین اسکتندر

بهترین سایت سرمایه گذاری دوج کوین

 



:: موضوعات مرتبط: سرمایه گذاری های معتبر , ,
:: برچسب‌ها: سرمایه گذاری , سایت های سرمایه گذاری مطمئن , بهترین سایت های سرمایه گذاری دوجکوین , دوج کوین , جدیدترین سایت های سرمایه گذاری , ایران کوین ماین , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
ali در تاریخ : 1398/8/2/4 - - گفته است :
این سایت هم اسکم شده داداش


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: